پایان نامه رشته علوم تربیتی با موضوع مقايسه تاثير الگوي مبتني بر روش مشاركتي و الگوي مبتني بر روش يادگيري انفرادي، در قالب فایل word و در حجم 178 صفحه.
بخشی از متن:
با توجه به اينكه هر ساله وقت و هزينههاي زيادي توسط وزارت آموزش و پرورش وخانوادهها در جهت يادگيري دانش آموزان صرف ميشود ولي مشاهده شده كه يادگيري ضعيف در نتيجه افت تحصيلي در دروس متفاوت و مقاطع مختلف وجود دارد . اين موضوع به عنوان يك مشكل توجه متخصصين تعليم و تربيت و والدين و برنامه ريزان آموزشي جامعه را به خود معطوف داشته و نظرات گوناگوني در رابطه با علل آن وجود دارد .
بعضيها فقدان انگيزه ،بعضي ديگر روشهاي تدريس ، سهل انگاري خانوادهها و .. را از علل اصلي اين مشكل مي دانند و كمتر به روش يادگيري دانش آموزان توجه ميشود و تقريباً در بيشتر مدارس روش يادگيري انفرادي در تمام دروس و مقاطع تحصيلي مورد استفاده قرار ميگيرد .( هر چند كه به ظاهر ارزشهاي گروهي استفاده مي شود ) و كمتر به روشهاي يادگيري گروهي از جمله روش يادگيري مشاركتي توجه ميشود
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 178
حجم فایل:210 کیلوبایت
قیمت: 6,500 تومان