استراتژی وجوه نقدی شرکت حالت پایاپای میان هزینه ها و سودهای نقدی موجود است. در سطح کلان، شرکت ها به تنظیم و بهینه سازی استراتژی های وجوه نقدی خود در پاسخ به تغییرات قدرت خرید ناشی از تورم، گرایش دارند. در سطح خرد، چرخه ی عملیاتی مطرح است که نشان دهنده ی سرعت و گردش کار جریان پولی شرکت است و همچنین بر استراتژی وجوه نقد شرکت اثر می گذارد. شرکت ها به طور منعطفی استراتژی های وجوه نقد خود را در پاسخ به تغییرات ایجاد شده در فضای داخلی و خارجی تغییر می دهند، که به آنها به عنوان استراتژی تنظیم پول نقد یاد می شود. ما این روابط پیش بینی شده را با استفاده از نمونه ی شرکت های فهرست شده در بازار سهام چین طی دوره ای از سال 1998 الی 2009 بررسی کردیم. مطابق با پیش بینی های ما، نتایج عملی نشان دهنده ی رابطه ی منفی قابل توجهی میان دارایی های نقدی و CPI است، اما زمانی که CPI به سطح خاصی می رسد، این رابطه معکوس می شود. به علاوه رابطه ای U مانند میان چرخه ی عملیاتی و وجوه نقدی وجود دارد. و این رابطه نیز به طور مشابه تحت تاثیر تغییرات در سطح تورم است . در بررسی فضای اقتصاد کلان و ویژگی های مختص شرکت در سطح خرد به طور همزمان ، یافته های ما تکمیل کننده ی ادبیات موجود در زمینه ی استراتژی های وجوه نقدی است و کاربردهای تئوری و عملی را در این زمینه فراهم می کند.
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
قیمت: 15,000 تومان
برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید