در جهان پرشتاب و پيچيده امروز، در هر تحول وحركت جديدي نيازها و مسايل جديد و بعضاً پيچيدهاي به چشم ميخورد كه پاسخگويي و پيدا كردن راه حل آنها بدون بهرهگيري از رويكردهاي جديد و تكنولوژي و ابزارهاي نو امكان پذير نيست. يكي از فناوريهاي جديد كه هر روز بر اهميت جايگاه آن در جوامع بويژه سازمانها و بنگاهها افزوده شده و جنبه استراتژيك و راهبردي پيدا كرده، فناوري اطلاعات و ارتباطات است كه به اختصار «فاوا» ناميده ميشود. در سالهاي اخير، فاوا نه تنها عامل عمده توانمندسازي سازمانهاست، بلكه ميزان توسعه يافتگي سازمانها در استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات را ميتوان به عنوان يكي از شاخصهاي اصلي توسعه يافتگي سازمانها قلمداد كرد.
در عرصه بقاي سازمانها آنچه كه از اهميت خاصي برخوردار است، بحث «رقابت» است؛ زيرا تنها شرايط رقابتي در بازار و احترام به مشتري و سنجيدن نيازهاي مشتري است كه موجب شده است كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمانها و بنگاههاي كشورهاي پيشرفته افزايش يافته و به عنوان عامل قدرت و سازندگي در استراتژي مديران گنجانده شود. با توجه به مطالب عنوان شده در اين تحقيق مشخص است که مديران سازمانها، براي بکارگيري مفاهيم جديد مراکز خدمات داده، ابتدا ميبايست بلوغ کافي در نياز به اين مفاهيم را کسب نمايند و پس از آن به بکارگيري آن بپردازند. علاوه بر آن کسب مهارتهاي نگهداري رويه مند چنين مراکزي از اهميت بالائي برخوردار است که کارشناسان ميبايست خود را براي آن آماده نمايند.
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 217
قیمت: 4,800 تومان
برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید