loading...
فروش فایل مقاله و تحقیق
توجه

توجه !

با وجود انتشار فایل های جدید و حذف لینک های فایل های خراب در این وب از کلیه عزیزانی که فایل های درخواستی انها لینک مورد نظرشون حذف گردیده پوزش میطلبیم.


فایل های فروشگاه کافه سل مربوط به بخش موبایل هم به دلیل تعطیلی سایتشون از سایت حذف گردید

تبلیغات

 
علی بازدید : 194 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

پژوهش حاضر به مقایسه‌ی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی (سخنرانی) بر ایجاد یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس علوم در سال تحصیلی91-90 صورت گرفته است. در پژوهش حاضر روش یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی متغیر مستقل و دانش‌آموزان پسر و دختر پایه چهارم متغیر وابسته است.در این پژوهش از روش نمونه گیری آزمایشی استفاده شد. جامعه آماری در این پژوهش را کلیه دانش‌آموزان دختر پسر که شامل 392پسر و392 دخترپایه چهارم ونیز کلیه معلمان که شامل20 زن و20مرد پایه چهارم دوره ابتدایی شهرستان شوش در سال تحصیلی 90-91 می‌باشدتشکیل می‌دهند.نمونه آماری در این پژوهش20تا از دختران و20تا از پسران و 2نفراز معلمان زن و 2نفر از معلمان مرد می‌باشد که توسط آزمون محقق ساخته ای با ضریب پایایی 7 به منظور سنجش یادگیری، افراد هر دو گروه آزمایش شدند. برای تجزیه وتحلیل داده‌ها از روش t مستقل استفاده شده است. به طور کلی نتایج به دست آمده بیانگر آن است که بین روش تدریس فعال (یادگیری مشارکتی)و روش سنتی (سخنرانی)بر میزان یادداری دانش آموزان در درس علوم تفاوت معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 105

  قیمت: 19,000 تومان

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون جزوه درسی، نمونه سوال، پاوپوینت، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. می توانید با جستجو در سایت فایل مورد نظر خود را دریافت کنید.
اطلاعات کاربری
تبلیغات
آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 582
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,151
  • بازدید ماه : 4,151
  • بازدید سال : 85,460
  • بازدید کلی : 531,201