همهی مدیران، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به ویژه مدارس به طور مؤثر در برنامههای یادگیری و رضایت کارکنان و دانشآموزان و فعالیتهای بهبود و ارتقای مستمر کیفیت، نقش دارند. مدیریت کیفیت جامع، یک نهضت و حرکت همگانی است. مدیریت کیفیت جامع، یک سفر است نه یک مقصد، تعلیم و تربیت نیز یک فرایند است نه یک محصول. سازمان ها نمیتوانند تنها به توانایی، قابلیت و هوش مدیران متکی باشند. بلکه همهی کارکنان باید بسیج شوند و هر کس در حوزه ی فعالیت خود نسبت به بهبود شرح وظایف در جهت تحقق اهداف و ماموریت های سازمان و رضایت کارکنان تلاش کند. بنابراین" مدیران کیفی جامع" برای ایجاد محیطی مشارکت پذیر باید نگرش خود را نسبت به سازماندهی کارها تغییر دهند. مدیران " سنتی درونداد مدار" و وظیفه گرا، کارهای روزانه و جاری را به معاونان و دیگر کارکنان سازمان و کارهای بهبود آن و روشهای کار را به خودشان واگذار میکنند...
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 51
حجم فایل:572 کیلوبایت
قیمت: 5,000 تومان